Ja, het traject is volledig vrijblijvend. U zit nergens aan vast zolang er geen kandidaten worden aangenomen. We voeren eerst een vrijblijvend intakegesprek om de wensen en eisen helder te krijgen. Pas wanneer u instemt met een voorgestelde kandidaat en de voorwaarden, komen er kosten in beeld.
Ja, wij zijn volledig gecertificeerd en aangesloten bij de branchevereniging ABU (Algemene Bond Uitzendondernemingen). Daarnaast voldoen we aan de NEN 4400-1 normering en hebben we het VCU-keurmerk. Hierdoor weet u zeker dat alle administratieve en juridische zaken rondom personeel correct worden afgehandeld.
U kunt een uitzendkracht inhuren voor zowel korte als langdurige perioden, afhankelijk van uw behoefte. Fase 1-2 duurt maximaal 52 weken. Uiteraard stemmen wij samen met u af wat de beste inzetduur is voor uw organisatie. Hierna is in overleg mogelijk om fase 3 in te gaan of de kandidaat over te nemen.
Ja, dat is zeker mogelijk. Wanneer u besluit een uitzendkracht na de afgesproken periode in vaste dienst te nemen, werken wij een transparante overnameprocedure af. Vaak geldt er een overnamevergoeding die afhankelijk is van de gewerkte periode en het salaris van de kandidaat. We bespreken vooraf alle voorwaarden zodat u achteraf niet voor verrassingen komt te staan.
Wanneer een uitzendkracht ziek wordt, nemen wij dit direct in behandeling. Wij melden de zieke medewerker aan bij de arbodienst en begeleiden het volledige verzuimproces, inclusief de opstart van re-integratie. Voor de klant zijn hier geen kosten aan verbonden: gedurende de ziektedagen betaalt u niets. Wij blijven de loonbetaling en administratieve afhandeling verzorgen.
In veel gevallen kunnen wij binnen 48 uur al de eerste cv’s presenteren voor eenvoudige profielen. Voor gespecialiseerde functies ligt de gemiddelde doorlooptijd rond één tot drie weken, afhankelijk van de beschikbaarheid en complexiteit van de functie-eisen. Zodra we uw wensen kennen, starten we direct met het werven en selecteren, zodat u zo snel mogelijk met geschikte kandidaten in gesprek kunt.